HTML

Literáti Grosz S(z)ószórója

Az embernek csak az mond valamit, amit hall. Itt lehet, hogy az olvas- ill. látvány is.

No, Comment!

Ez a nap sem az a nap

2009.05.20. 17:22 :: Literáti Groß

Ma mentem irodalomvizsgázni meg -szigorlatozni. Nyilván összekevertem a két főtárgyat, és a Romantika&Klasszika helyett a Realizmusról írtam. A szigorlat meg olyan volt, amilyen. Oda sem írtam le mindent, amit akartam. No meg persze mindent össze is kevertem.

Ezek után vettem egy kávét, majd kiérve a D épületből rosszul fogtam meg a tele poharat, és megégette az egyik ujjam. A másik kezemmel alá akartam nyúlni*, hogy le ne essen, de a kilöttyenő kávéval meg leforráztam a másik kezem. Majd megnyíltak az ég csatornái, és varangyosbéka alakú és méretű jéggöbök zúdultak alá a fellegekből. Én meg épp a tetőhézagok közt álltam, és... bevallom, ez az utolsó már csak dramaturgiai túlkapás.

Ezt a bejegyzést ajánlom M. Péter nagykorúnak, a Karácsony megmentőjének, aki ma védi/védte a szakdolgozatát messzebb földön, és töltötte be 30. életévét. Boldog Szülinapot, és még vagy 6,6666666666666666666666666666667-szor ennyit! Legyen bármi is, előre gratulálok a Jeleshez.

* Bár nem a kedvenc számom, de minden esetre azért íme, hogy lássa mindenki – tényleg nem gondoltam rosszra:

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene video film ünnep pff hátnyilván quimby

A bejegyzés trackback címe:

https://malacodvan.blog.hu/api/trackback/id/tr151133837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása