HTML

Literáti Grosz S(z)ószórója

Az embernek csak az mond valamit, amit hall. Itt lehet, hogy az olvas- ill. látvány is.

No, Comment!

Busa úr találkozása Őrült úrral

2007.09.17. 16:01 :: Literáti Groß

Ez az anekdotikus eset egy jóbaráttal, kedves Busa (B. Adrián nagykorú és diákrektor) úrral esett meg, mikoris munka után egy ismerőssel ment a haza felé vezető úton.

Egyszer csak a semmiből előtűnt egy ember, aki azt kiabálta, hogy: Rendőrurak, rendőrurak! Várjanak meg! Szóljanak a vállalkozóknak, mert nagyon sok pénzzel tartoznak nekem! Tudják, én megtanítottam beszélni az állatokat mind a hat kontinensen – nem csoda, hisz 20 évet éltem a Dzsungelben. Amúgy itt lakom Helsinkiben, közel van a semleges határ, pár utcával arrébb.

Majd a kezére bökött szemével, amin felületi sérülések voltak, majd ezt így konstatálta:
– Látják?! Meg is sérültem egy tűzpárbajban. Lézerrel lövöldöztek rám!

Tudom, nem a leghosszabb bejegyzés, de úgy éreztem, hogy ez nem maradhat ki.

Szólj hozzá!

Címkék: pff hátnyilván

A bejegyzés trackback címe:

https://malacodvan.blog.hu/api/trackback/id/tr51167853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása